måndag 22 november 2010

Falska rykten kan gå för långt!


Härom dagen visade det sig att Fotbollskanalen.se samt flera andra sidor hade skrivit om att Ancelotti kanske ska lämna Chelsea. Dessa rykten är helt falska, Så nu vill jag berätta sanningen, och det är att Ancelotti inte ska lämna klubben.
Om ni inte tycker att jag är en tillräcklig bra källa så kan ni se här om vad Ancelotti sa om ryktet:

" Dessa rykten är osanna. Jag vet inte varför tidningar skriver det här."

" Jag har mitt kontrakt fram tills 2012. Jag många gånger sagt att jag vill stanna här, att jag älskar klubben, älskar spelarna och har en massa förtroende för dessa spelare, så det finns ingen anledning till att jag skulle ändra mig."

Dessa rykten har gått så lång att även LMA (League Managers' Association) ringde upp Italienaren och frågade om detta var sant.

" Min position är mycket tydlig, jag är är tränaren och jag måste träna mina spelare och behålla klubben inom den bästa nivån."

/ Rukksar

4 kommentarer:

  1. Tack :)
    Angelotti verkar vara den rätta tränaren för Chelsea. Det vore synd om han lämnde laget.

    SvaraRadera
  2. och hur glada tror du chelskifansen skulle bli ifall han hade sagt det som stod i tidningarna? inget av det han eller tidningarna säger behöver vara sant, only time will tell

    SvaraRadera
  3. Jag tror att fansen skulle bli besvikna. Ingen vill släppa en sån duktig tränare som han.. jo men det han säger låter väl mest trovärdigt? och så har han sagt det i chelseas officella hemsida.

    SvaraRadera
  4. hej Chelsea fan..
    jag tror att Carlo kan lämna Chelsea, för att Pep kan komma till chelsea. jag är tacksam över va Carlo har gjort för oss, men jag heller har Pep än Carlo.. vrf?
    joo det är för att Carlo satsar på unga spelare. i somras fick han över 700miljoner för att köpa inn spelare.vilka köpte han? bara unga..och max 2 st och neh jag tycker chelsea ska alltid köra med äldre och starkare spelare som vi har alltid haft.. det e drf fördrar Pep.
    Blue is da colour :)

    SvaraRadera